Datasoft

Drupal | Web design | 3D | Baze podataka

SEM

SEM je skraćenica od Search engine marketing, što u prijevodu znači marketing za tražilice. Ovo se prvenstveno odnosi na plaćeno prikazivanje na tražilicama. Kada se pretraživali nešto na nekoj od poznatih tražilica i ugledali iznad ili sa strane neke ponuđene prijedloge u istaknutim kućicama onda ste vidjeli SEM na djelu.

Pojedine tvrtke nakon što izrade optimizaciju stranice (SEO) ne mogu čekati dovoljno dugo da se pojave na tražilicama, te žele odmah doći do istaknutog mjesta, tu nastupa SEM. Većina ovih oglasa se ne naplaćuje po prikazivanju, već po kliku na oglas (CPC). Ako vam tražilica dovede posjetitelja; i samo u tom slučaju, naplatiti će vam oglas.

Tražilice vam daje mogućnost da sami ocijenite koliko ste spremni potrošiti da dovedete posjetitelje na vaše stranice. Npr. postoji 10-tak tvrtki koje na nekom području prodaju mobitele i sve se žele oglašavati putem SEM-a. Jedna tvrtka spremna je dati 1,20Kn po posjetitelju, druga 0,80Kn, treća 3,15 Kn. Tvrtka koja je spremna dati najviše prikazivat će se prva na toj tražilici.